Yhteystiedot ja palaute

Asiakaspalvelumme auttaa sinua laskuihin liittyvissä kysymyksissä.

Lasku-asioiden asiakaspalvelu

Helsingin kaupungin laskujen maksamiseen ja maksuaikaan liittyvät kysymykset:

Asiointipalvelu      talpa.hel.fi

Puhelin                    09 310 25300. Palvelemme arkisin kello 9.00-15.00. Katso mahdolliset poikkeusajat etusivulta

Vaalitoimitsijoiden palkkiot

Puhelin                    09 310 25578, arkisin kello 9.00-15.00

Sähköposti             talpa.vaalit(at)hel.fi

Jos sähköpostiviestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytä aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Maksukatto

Jos maksukatto ylittyy Helsingin kaupungin lähettämän laskun kohdalla, ota yhteyttä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen tai hae todistusta lomakkeella. Jos viestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytäthän aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Sähköposti             talpa.maksukatto(at)hel.fi

Lomake                   Hae todistusta maksukaton ylittymisestä lomakkeella

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Maksukattopäätösten valmistelussa on viivettä. Olethan maksukattoasioissa vain kerran yhteydessä sähköpostilla, viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Jos sähköpostiviestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytä aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.

Yleisökassa, Kallion virastotalo

Postiosoite:

PL 210, 00099 Helsingin kaupunki

Puhelinnumero:

Kassaan voi maksaa kaupungin lähettämiä laskuja tai asioida muissa kassa-asioissa.