Yhteystiedot ja palaute
Asiakaspalvelumme auttaa sinua laskuihin liittyvissä kysymyksissä.
Lasku-asioiden asiakaspalvelu
Helsingin kaupungin laskujen maksamiseen ja maksuaikaan liittyvät kysymykset:
Asiointipalvelu talpa.hel.fi
Puhelin 09 310 25300. Palvelemme arkisin kello 9.00-15.00. Katso mahdolliset poikkeusajat etusivulta
Vaalitoimitsijoiden palkkiot
Puhelin 09 310 25578, arkisin kello 9.00-15.00
Sähköposti talpa.vaalit(at)hel.fi
Jos sähköpostiviestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytä aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.
Maksukatto
Jos maksukatto ylittyy Helsingin kaupungin lähettämän laskun kohdalla, ota yhteyttä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen tai hae todistusta lomakkeella. Jos viestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytäthän aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.
Sähköposti talpa.maksukatto(at)hel.fi
Lomake Hae todistusta maksukaton ylittymisestä lomakkeella
Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin
Maksukattopäätösten valmistelussa on viivettä. Olethan maksukattoasioissa vain kerran yhteydessä sähköpostilla, viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä.
Jos sähköpostiviestissäsi on henkilötietoja tai muita arkaluontoisia ja salassa pidettäviä tietoja, käytä aina suojattua sähköpostia. Securemail.hel.fi (Linkki johtaa ulkoiseen palveluun) -osoitteeseen kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.
Yleisökassa, Kallion virastotalo
PL 210, 00099 Helsingin kaupunki
Kassaan voi maksaa kaupungin lähettämiä laskuja tai asioida muissa kassa-asioissa.